Reklamaatiot ja palautukset
Oletko tilannut väärät tuotteet?
Asiakas vastaa tunnuksillaan tapahtuvasta asioinnista Verkkokaupassa. Berner Oy lähettää Asiakkaan ilmoittamaan sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksen, josta ilmenevät tilatut tuotteet sekä hinnat. Asiakkaan velvollisuutena on viipymättä tarkistaa, että tilausvahvistus vastaa sisällöltään Asiakkaan tekemää tilausta.
Virheellisesti tilattujen tuotteiden palauttamisessa peritään uudelleenhyllytysmaksu (25 % tuotteen arvosta). Asiakas vastaa itse palautuksesta ja siihen liittyvistä mahdollisista kuljetusmaksuista.
Jalkineiden reklamaatiokäytännöistä ja takuuehdoista löysät lisätietoja täältä.
Virheellisesti toimitetut tai viallisten tuotteiden palautukset
Ole yhteydessä asiakaspalveluumme mikäli sinulle toimitetaan viallisia tai virheellisesti toimitettuja tuotteita sähköpostitse osoitteella reklamaatio.logistiikka@berner.fi tai puh. 020 791 4784 (ma-pe 9-15).
Jalkineiden taukuuehdot ja reklamaatiokäytännöt
Nokian ja Hai Jalkineiden luonnonkumisaappaat ovat käsintehtyjä. Materiaalin elastisen luonteen vuoksi jokainen valmistuva saapaspari on yksilöllinen. Annamme Nokian ja Hai jalkineille kuluttajille 12 kk laatutakuun, muut kun kumisaapastuotteet 6kk. Tarjoamme jälleenmyyjillemme 5 vuoden varastointitakuun. Lue lue lisää jalkineiden takuuehdoista ja reklamaatiokäytännöistä täältä.